//
کدخبر: ۲۸۲۱۳۳ //

اختلاف قیمت باور نکردنی بین پژو۲۰۷دنده‌ای و اتومات

طی سال‌های گذشته محصولات گوناگونی از شرکت پژو فرانسه در ایران حضور داشتند. از میان این محصولات، پژو207 به‌واسطه طراحی جذاب و امکانات به‌روز از بدو ورود به بازار توانست نظر خریداران بسیاری را به‌ خود جلب کند.

اختلاف قیمت باور نکردنی بین پژو207دنده‌ای و اتومات

خودرو پژو207 به‌دلیل امکانات و ظاهر جذاب اختلاف‌قیمت چشمگیری با پژو206 دارد. البته نباید از طرفداران این خودرو نیز غافل شد.

درحال‌حاضر تنها تفاوت پژو 206 تیپ 5 و پژو 207 دنده‌ای 3آپشن مهم است؛ آپشن‌هایی مانند مانیتور، فرمان‌برقی و کروزکنترل. این 3 آپشن باعث شده است اختلاف‌قیمت 53میلیون تومانی بین پژو 206 تیپ 5 و پژو 207 وجود داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،ازسوی‌دیگر اختلاف قیمت چشمگیری بین 207دنده‌ای و 207‌اتومات به چشم می‌خورد. اگرچه این دو خودرو از نظر فنی و ظاهری تفاوتی بایکدیگر ندارند اما اختلاف قیمتی حدود 170میلیون‌تومان در بازار آزاد بین این دو خودرو دیده می‌شود.

از مهم‌ترین تفاوت آنها باید رینگ آلومینیومی و اتومات شدن گیربکس به نسبت نسخه دنده‌ای اشاره کرد.

البته هر دو خودرو دارای فرمان برقی و کروزکنترل هستند و همین دو آپشن این اختلاف قیمت را رقم زده است. درحال‌حاضر 207‌دنده‌ای در بازار آزاد به قیمت 370‌میلیون‌تومان و 207‌اتومات؛ 545میلیون‌تومان در بازار خریدوفروش می‌شوند.

اختلاف قیمت چشمگیری که تنها به‌دلیل اتومات شدن گیربکس این خودرو به وجود آمده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان