//
کدخبر: ۲۸۱۸۸۳ //
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمانشاه:

هیچگونه ترددی در ایام اربعین به کشور عراق نخواهیم داشت/ مردم به مرزها مراجعه نکنند

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : بر اساس دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا و توافقات صورت گرفته امسال راهپیمایی اربعین نخواهیم داشت و امیدواریم مردم همراهی لازم را داشته باشند.


هیچگونه ترددی در ایام اربعین به کشور عراق نخواهیم داشت/ مردم به مرزها مراجعه نکنند

جلسه کمیته امنیتی، انتظامی ستاد اربعین با موضوع بررسی مصوبات و تمهیدات ستاد ملی کرونا در خصوص مراسم اربعین به ریاست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز چهاردهم مهرماه ۹۹ برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا و توافقات صورت گرفته امسال راهپیمایی اربعین نخواهیم داشت و امیدواریم مردم همراهی لازم را داشته باشند.

خوش اقبال با اشاره به برپایی موکب ها در سالهای قبل گفت: امسال در داخل و خارج از مرز هیچگونه موکبی برپا نخواهد شد و موکب داران می توانند نذورات خود را در غالب کمک های مومنانه جایگزین نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: به واسطه تصمیم ستاد ملی کرونا امسال هیچگونه ترددی در مسیر راهپیمایی در انجام نخواهد شد و با افرادی که مصوبات را رعایت نکنند برخورد می شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عدم برگزاری این مراسم گفت: محدودیت ها و تصمیم هایی برای حفظ سلامت هموطنان عزیز در نظر گرفته شده که باید ملاک همه افراد باشد هر چند عاشق امام حسین و اربعین هستیم ولی رفتن به مرز درست نیست و با تبعیت از ولایت و رهبری با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

 

ایشان تصریح کرد: تصمیم ستاد کرونا تصمیم عاقلانه ای است آنچنان که از شروع کرونا تا کنون ۲۰ هزار و ۸۲۹ نفر موارد مثبت در استان داشته ایم و  ۶۵۱ نفر هم جانباخته اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۱۵ نفر در اثر کرونا در استان فوت شده اند و هم اکنون نیز ۵۲۷ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که هشداری جدی برای استان است و مردم باید دستور العمل‌ها را رعایت کنند و اگر همراهی مردم نباشد دچار مشکل خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ایام اربعین هیچگونه تجمع و ازدحامی نخواهیم داشت و از مردم تقاضا داریم اخبار و اطلاعات را از فضاهای رسمی دنبال کنند.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولین امنیتی و انتظامی استان به ارائه عملکرد خود در این ایام پرداختند و عنوان شد تا کنون هیچگونه تردد غیر مجازی در مرزهای استان وجود نداشته وتمامی مبادی خروجی تحت نظارت و کنترل نیروهای نظامی و امنیتی است.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان