//
کدخبر: ۲۸۰۷۰۰ //

افتتاح مرکز توانمندسازی بانوان شهرک دولت آباد کرمانشاه

سرای محله دولت آباد امروز ششم مهرماه ۹۹ با حضور شهردار ، فرماندار، رییس شورای شهر مدیر کل امور بانوان استانداری و معاونت فرهنگی اجتماعی،ورزشی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح مرکز توانمندسازی بانوان شهرک دولت آباد کرمانشاه

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: شهر کرمانشاه دارای ۸۸ محله است که قصد داریم در کل شهر سرای محله را راه اندازی کنیم که مردم محلات برای خودشان تصمیم گیری کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، طلوعی افزود: قصد داریم در هر محله  افرادی را به عنوان دبیر شورای محله انتخاب کنیم که بتوانند ما را در راستای حل مشکلات محلات یاری رسانند و با تلفیقی از نگاه مردم و نگاه مدیریتی مشکلات را مرتفع نماییم.

شهردار کرمانشاه در ادامه بیان داشت: شهر کرمانشاه شهری زنده و فعال است و همه همکاران من در حوزه شهرداری به فکر آبادانی و سازندگی شهر هستند و ساماندهی محلات حاشیه نشین را به طور جدی در دستور کار داریم.

در ادامه این مراسم مهدی عبدالمالکی معاونت فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز اظهار داشت: سرای محله دولت آباد در راستای جبران کمبود فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کرمانشاه و درجهت ارتقای تعاملات اجتماعی مردم ، با رویکرد تخصصی توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی افتتاح شد.

عبدالمالکی افزود: در این مرکز ۸ رشته را به بانوان آموزش داده خواهد شد و با هماهنگی انجام شد با صندوق کارآفرینی امید نیز به فارغ التحصیلان آموزشی تسهیلاتی در جهت ایجاد مشاغل خانگی پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد سرای محله در دیگر مناطق شهر کرمانشاه نیز گفت: به زودی از اعتبارات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه سرای محله را در شهرک کرناچی و حکمت آباد نیز راه اندازی خواهیم کرد.

طیب حیدری  رییس شورای اسلامی شهر  کرمانشاه هم در این مراسم هم اظهار کرد: این مرکز با هدف توانمند سازی بانوان شهرک حاشیه نشین دولت آباد راه اندازی شده است و در نظر داریم با ایجاد کلاسهای آموزشی رایگان مشکلات بانوان این محله را مرتفع کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده  در شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه در نظر داریم این سراها را در همه محله ها راه اندازی کنیم.

photo_2020-09-27_13-32-46

photo_2020-09-27_13-32-50

photo_2020-09-27_13-32-55

 

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان