//
کدخبر: ۲۷۹۶۵۹ //

‍ جستجوی ۱۲ ساعته برای یافتن کودک ۳ ساله در دالاهو/کیان به آغوش خانواده بازگشت

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به گم شدن کودکی 3 ساله در کوه ها و ارتفاعات دالاهو، گفت: خوشبختانه جستجوی 12 ساعته برای یافتن وی ثمربخش بود و کیان به آغوش خانواده بازگشت.

‍ جستجوی 12 ساعته برای یافتن کودک 3 ساله در دالاهو/کیان به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: حوالی ساعت 17 عصر روز گذشته (جمعه) یک مورد گم شدن کودکی 3 ساله به پلیس 110 گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع، فرماندار و سرپرست انتظامی شهرستان دالاهو با حضور میدانی همراه با ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی، یگان ویژه، نیروهای امدادی و بسیج مردمی جستجوی خود را آغاز کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: در این میان دستورات لازم نیز از مرکز استان توسط استاندار به فرمانداری شهرستان و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان به انتظامی دالاهو مبنی بر بکارگیری همه توان و ظرفیت برای یافتن کودک 3 ساله داده شد.

سرهنگ آمویی ادامه داد: طبق اظهارات خانواده کودک گمشده آنها از سرپل ذهاب به سمت دالاهو در حال حرکت بوده اند که حوالی سرخه دیزه و در حاشیه جاده کنار باغی برای استراحت توقف می کنند اما پس از ساعتی متوجه غیبت کودک 3 ساله خود می شوند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: با اعلام موضوع چند تیم پلیس و نیروهای امدادی و مردمی به همراه خانواده جستجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز می کنند که در البته در این میان گسترده بودن کوه ها کار جستجو را سخت کرده بود.

وی تصریح کرد: با این حال نیروهای پلیس، هلال احمر، اهالی منطقه و خانواده کودک گمشده دست از تلاش و جستجو برنداشتند تا اینکه حوالی ساعت 5 صبح امروز (شنبه) و پس از 12 ساعت جستجوی بی وقفه کیان 3 ساله در کوه های روبروی روستای سرخه دیزه و میان چند درخت پیدا شد.

سرهنگ آمویی افزود: این کودک 3 ساله در حالی صحیح و سالم پیدا شد که خطرات فراوانی مانند پرت شدن از کوه، حمله حیوانات وحشی و ... اوا را تهدید می کرد اما خواست خداوند برای وی و خانواده اش چیز دیگری بود و خوشبختانه این کودک در سلامت کامل به سر می برد.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن آنکه از خانواده ها خواست بیش از پیش مراقب کودکان خود خصوصا زمانی که بیرون از منزل هستند، باشند، گفت: آنها درک درستی از محیط پیرامون خود ندارند و لحظه ای غفلت می تواند حوادث ناگواری ایجاد کند که راه جبران و برگشتی ندارد.

وی تاکید کرد: بی توجهی و غفلت از کودکان یعنی آنها را به آغوش خطر فرستادن، بنابراین والدین حتما باید اصول مراقبتی لازم را به صورت کامل رعایت و فرزندان خود را حتی برای لحظه ای تنها نگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان