//
کدخبر: ۲۷۹۳۹۹ //
در راستای محرومیت زدایی و با تعامل سازمان بسیج جامعه پزشکی انجام می گیرد؛

اعزام تیم های تخصصی و فوق تخصصی به هشت شهرستان استان کرمانشاه طی هشت روز

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام تیم های تخصصی و فوق تخصصی به هشت شهرستان استان کرمانشاه طی هشت روز در هفته دفاع مقدس ( ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهر ) خبر داد.

حامد بهرامیان مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت:

در هفته دفاع مقدس( ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهر) به مدت هشت روز تیم های تخصصی و فوق تخصصی به‌ هشت شهرستان اعزام می شوند.

وی افزود: بحث بیماریابی و ارجاع بیمار در روزهای اعلام شده توسط شبکه ها انجام می گردد‌ همچنین موارد اعمال جراحی و خدمات پاراکلینیکی در سطح اول به بیمارستان های شهرستان ها و در سطح بالاتر به مراکز درمانی شهر کرمانشاه انجام می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،بهرامیان تصریح کرد: تخصص های ریه، پوست، قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی، گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، خون و انکولوژی، داخلی و... به مناطق اعزام می شوند و خدمات اکوکاردیوگرافی، انجام نوار قلب و سونوگرافی با دستگاه های پرتابل در دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.

ایشان بیان داشت: یک دستگاه آمبولانس نیز با هماهنگی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی استان در محل انجام برنامه ها حضور دارد.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه‌ گفت: همچنین در طی این هشت روز یک ساعت زودتر ۲ نفر پزشک عمومی جهت ویزیت ،  تقسیم بیماران و غربالگری ثانویه در محل انجام برنامه حضور دارند و چهارشنبه دوم مهر نیز ۱۵ تیم در غالب طرح شهید رهنمون (شامل پزشک عمومی،پرستار،ماما،بهداشت کار و روانشناس،کارشناس تغذیه و ارائه داروی رایگان) به ۱۵ نقطه شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه اعزام می شوند.

988

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان