//
کدخبر: ۲۷۷۲۱۸ //

سیل برخی از راه‌های روستایی شیروان را با مرکز شهرستان قطع کرد

بارش شدید باران و تگرگ در شیروان، عصر یکشنبه موجب جاری شدن سیلاب شده و مسیر برخی از مسیرهای روستایی این شهرستان خراسان شمالی را مسدود کرد.

سیل برخی از راه‌های روستایی شیروان را با مرکز شهرستان قطع کرد

بخشدار قوشخانه شیروان روز یکشنبه اظهار داشت: این بارندگی که به صورت رگباری صورت گرفت راه روستاهای «علی محمد» و  «سولی» در این بخش را با دیگر روستاها و مرکز شهرستان قطع کرد که با هماهنگی صورت گرفته، اینک نیروهای راهداری برای باز کردن مسیرهای مزبور راهی این منطقه شده اند.

محمد شعبانپور گفت: محور روستایی علی محمد دارای ۲ دهانه پل است که بر اثر سیلاب تخریب شده و این مطلب به دستگاه های خدمات رسان برای اقدام و ساماندهی مسیر اعلام شده است.
شعبانپور افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارتی به باغ ها و اراضی کشاورزی این بخش نرسیده است.

براساس اعلام منابع محلی و مطالبی که از سوی شهروندان در فضای مجازی بارگذاری شده، بارش باران و تگرگ در روستای سردسیر کوسه، از توابع بخش مرکزی شیروان نیز خسارت برجای گذاشته است.
سیده زینب جهان مطاع، بخشدار مرکزی شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اظهار بی اطلاعی از خسارات بارندگی در این بخش گفت: تاکنون گزارشی از هیچ روستای این بخش مبنی بر بروز خسارت اعلام نشده است و فقط در روستای هنامه بارندگی شدید بوده است.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان نیز گفت: جاری شدن روانابها در روستای دوین بخش مرکزی، گویا موجب آب افتادگی در برخی نقاط روستا شده است.

جعفر حیدری در خصوص بروز آب گرفتگی در شهر شیروان نیز اظهار داشت: البته چندین نقطه شهر نیز به دلیل بارش سیل آسای باران و تگرگ دچار آبگرفتگی شده اما تاکنون گزارشی از بروز خسارت در این مناطق نرسیده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری بارش پراکنده باران را پیش بینی کرده و خبر داده بود که دمای هوای استان با کاهشی هفت درجه ای مواجه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان