//
کدخبر: ۲۶۰۹۹۷ //

هواشناسی ایران ۹۹/۲/۲۳| پیش بینی تداوم بارش‌ها تا شنبه آینده

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی مناطق تا شنبه خبر داد.برای امروز و فردا در تهران وزش باد با سرعت ۲۴ تا ۳۳ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

هواشناسی ایران 99/2/23| پیش بینی تداوم بارش‌ها تا شنبه آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی خزر،‌ دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور بارش باران،‌گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. فردا همین وضعیت برای برخی مناطق شمال شرق، شرق، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از شمال غرب پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های قزوین،‌البرز، تهران، سمنان، مرکزی،‌قم،‌اصفهان،‌یزد،‌بوشهر،‌هرمزگان،‌خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق وقوع پدیده گردوخاک پیش بینی شده است.

روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. همچنین امروز و فردا مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

امروز آسمان تهران کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال گرودخاک پیش بینی شده است. سرعت وزش باد در جهت غرب-شمال غربی در پایتخت 24 تا 33 کیلومتر پیش بینی شده است.

همچنین کیفیت هوا به دلیل وزش باد و گردوخاک از عصر امروز تا فردا شب برای تهران آلوده خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان