//
کدخبر: ۲۷۶۷۲۹ //

دیدار مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه با دبیر ستاد امر به معروف استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با دبیر ستاد امر به معروف استان دیدار و به گفتگو پرداخت.

دیدار مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه با دبیر ستاد امر به معروف استان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل  اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ضمن حضور در ستاد امر به معروف استان و دیدار با دبیر ستاد، علت بسیاری از مشکلات جامعه را عدم زیرساخت‌های لازم دانست و افزود: در این راستا تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم، ایشان در خصوص همکاری مشترک بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ایام محرم پیشنهاداتی را مطرح و اظهار داشت: در آینده می‌توانیم برنامه‌های مشترکی از جمله برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، نسبت به ایجاد فضای همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اداره کل اوقاف استان ابراز امیدواری کرد و افزود: نیروهای انقلابی برای حل مشکلات موجود باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی در ادامه رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشریح کرد و افزود: مطالبه‌گری رکن اصلی رویکرد جدید ستاد است که به صورت جدی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در ادامه سایت میدان مطالبه‌گری و سامانه امین را معرفی و در پایان بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل اوقاف و امور خیریه تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان