//
کدخبر: ۲۷۶۵۸۴ //
استاندار سمنان:

بازآفرینی لازمه احیای بنیان قوی بافت تاریخی سمنان

استاندار سمنان گفت : برنامه‌های توسعه‌ای دولت با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی ادامه دارد

بازآفرینی لازمه احیای بنیان قوی بافت تاریخی سمنان

علیرضا آشناگر با گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک و دارو ساز و تسلیت به مناسب ایام محرم حسینی افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و اجرای برنامه‌های ماه محرم، برگزاری آیین هفته دولت با محدودیت هایی در استان برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی خاطر نشان ساخت: از مردم استان سمنان به دلیل آنکه که در هفته دولت امسال نمی توانیم در شهرستان‌ها حضور پیدا کنم، عذرخواه هستم.

استاندار سمنان در ادامه سخنان خود با توجه به افتتاح پروژه شهرداری سمنان در این آیین تصریح نمود : فعالیتها و خدمات  شهرداری  و در راس آن شهردار سمنان بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

آشناگر  به بازآفرینی بافت تاریخی شهر سمنان اشاره نموده و گفت: سمنان شهری تاریخی است و بنیان‌های تاریخی قوی دارد که باید با بازآفرینی، این بافت را احیا نمود. حرکت‌های شهرداری سمنان در این زمینه بسیار مناسب و چشم گیر بوده است.

نماینده عالی دولت در استان سمنان  با تقدیر از فعالیت‌های عمرانی شهرداری سمنان، تصریح نمود : با استمرار این فعالیت‌ها و تکمیل شدن مرمت و بازآفرینی خانه‌های تاریخی و باغ راه‌هایی که شهرداری سمنان در دستور کار دارد، شهر سمنان آینده بسیار خوبی در زمینه گردشگر پذیری و دستیابی به جایگاه مناسب در زیست شهری دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان