//
کدخبر: ۲۰۴۴۰۹ //
استاندار سمنان خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیون اعتبار به پروژه احداث پارک در مسکن مهر گرمسار

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات مسکن مهر گرمسار گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه احداث پارک در مسکن مهر این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.

اختصاص ۲۰۰ میلیون اعتبار به پروژه احداث پارک در مسکن مهر گرمسار
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا آشناگر ظهر پنجشنبه در جلسه‌ی بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان گرمسار که به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه احداث پارک در مسکن مهر شهرستان گرمسار باید به‌سرعت تکمیل شود و در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن از سوی استانداری سمنان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات رفاهی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در سراسر استان سمنان ازجمله رویکردهای مهم دولت است، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای جذب ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار معطله از بودجه‌های متمرکز کشوری در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

اختصاص ۲۰۰ میلیون اعتبار به پروژه احداث پاسگاه در شهرک مهر گرمسار

استاندار سمنان در ادامه با بیان مشکلات پایان کار برای اهالی واحدهای مسکن مهر در گرمسار خاطرنشان کرد: شهرداری گرمسار موظف به ایجاد زمینه‌ی لازم برای دریافت پایان کار برای اهالی شهرک مهر به‌صورت بلوک‌بندی شده است.

آشناگر با اشاره به مشکلات احداث پاسگاه نیروی انتظامی در شهرک مهر گرمسار یادآور شد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث پاسگاه در این شهرک اختصاص یافت و مسئولان باید برای جذب این اعتبارات به‌سرعت عمل کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان