//
کدخبر: ۲۶۶۷۹۴ //
استاندار سمنان :

فعالیت‌های شهرداری سمنان در بازآفرینی شهری قابل تقدیر است

فرتاک نیوز، استاندار سمنان از پروژه های عمرانی شهرداری سمنان بازدید کرد.

فعالیت‌های شهرداری سمنان در بازآفرینی شهری قابل تقدیر است

به گزارش فرتاک نیوز از سمنان ،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان به اتفاق منوچهر فخری  معاون هماهنگی امور عمرانی، شهاب مدیرکل امور شهری استانداری ، دانایی فرماندار سمنان ، ناظم رضوی شهردار و اعضای شورای شهر و تعدادی از مدیران شهری از پروژه های عمرانی شهرداری سمنان بازدید و از نزدیک با روند پیشرفت آنها آشنا شدند .

آشناگر در این بازدید گفت : یکی از فعالیت های بسیار مهم در جذب گردشگر، بهسازی و باطراوت نمودن ورودی ها و خروجی های شهر هست که شهرداری سمنان توانسته است با ساماندهی مجموعه بوستان سیمرغ همراه با فضای اختصاصی برای بانوان و کودکان و ساماندهی مشاغل مزاحم در شهرک صنفی فعالیتهای بسیار خوبی را رقم بزند .

وی به بازآفرینی بافت تاریخی سمنان اشاره کرد و گفت: سمنان شهر تاریخی است و بنیان های تاریخی قوی دارد و می بایست با بازآفرینی، این بافت را احیا نمود که حرکت های شهرداری سمنان در این زمینه بسیار مناسب و قابل تقدیر است .

استاندار سمنان ضمن تقدیر از فعالیتهای عمرانی شهرداری سمنان اظهار داشت : با استمرار این فعالیت ها و تکمیل شدن مرمت و بازآفرینی خانه های تاریخی و باغ راه هایی که شهرداری سمنان در دستور کار دارد شهر سمنان آینده بسیار خوب در زمینه گردشگرپذیری و دستیابی به جایگاه مناسب در زیست شهری را دارد .  

شایان ذکر است استاندار سمنان از خانه های تاریخی محله تاریحی کهنه دژ ، شهربازی بزرگ سمینا ، کمپ زائر و دیگر پروژه های عمرانی شهرداری سمنان بازدید و در انتها پروژه های مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک و استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان را افتتاح کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان