//
کدخبر: ۱۷۷۰۵۶ //
معاون عمرانی استاندار سمنان:

ضرورت جدی گرفتن هشدارها/ بارندگی نقاط ضعف‌ را نمایان کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه هشدارهای سیل از نگاه بحران مدیریتی جدی گرفته نشده است، گفت: با مشخص شدن نقاط ضعف‌ باید چالش‌ها را به سرعت برطرف کرد.

ضرورت جدی گرفتن هشدارها/ بارندگی نقاط ضعف‌ را نمایان کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

منوچهر فخری در پنجمین جلسه شورای مدیریت بحران استانداری سمنان در سال ۹۸ به میزبانی استانداری بابیان اینکه زمانی از بحران صحبت می‌شود معمولاً نگاه افراد به‌سوی زلزله سوق پیدا می‌کند و کمتر به بحران‌های دیگر نظیر سیل توجه می‌شود، ابراز داشت: یکی از نقطه ضعف‌های موجود عدم جدی گرفتن هشدارهای لازم از سوی مردم و مسئولان است که همین امر به بروز بحران بیشتر دامن می‌زند.

وی ضمن بیان اینکه حسن بارش‌های اخیر مشخص شدن ضعف‌ها و نکات قوت است، اضافه کرد: می‌بایست این چالش‌ها به سرعت برطرف و از بروز حوادث بعدی پیشگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه محور برنامه‌ریزی‌ها می‌بایست بر مبنای مواجه با تمامی وقایع و بلایای طبیعی باشد، ابراز داشت: سیل، زلزله، خشکسالی از مواردی که باید هر لحظه برای آن مدیریت لازم اتخاذ و تدبیر شود تا در زمان بروز بحران هر نهاد و ارگان وظیفه خود را در قبال آن بتواند به‌درستی انجام دهد.

فخری در ادامه تصریح کرد: علی رغم اتحاد، همدلی و همکاری که تحت مدیریت شخص استاندار در پی بارش‌های اخیر در بین مسئولان استان سمنان وجود داشت، امدادرسانی مطلوبی به درراه ماندگان صورت گرفت که این خود جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: طبق برآوردهای هواشناسی بارش‌های جدید درراه است که این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های مربوط پای‌کار حضور یافته و حوزه خودشان را مدیریت کنند تا تلفات و خسارات کمتری را شاهد باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان