//
کدخبر: ۲۷۶۲۸۸ //

ستاد استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه تشکیل شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری ستاد استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد.

ستاد استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه تشکیل شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف در جلسه برنامه ریزی این ستاد گفت: امسال شرایط ناشی از کرونا باعث شد آن طور که باید برنامه های محرم را برگزار نکنیم و  غصه این که نمی توانیم عزاداری در شان امام حسین علیه السلام داشته باشیم بسیار دردناک تر است.

به گزارش فرتاک نیور، وی افزود:حسین علیه السلام آبروی شیعه است و چه مصیبتی بالاتر از این که نتوانیم حق امام مظلوم شیعه را آنگونه که باید ادا کنیم.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم فرصتی است مغتنم برای جبران کاستی های محرم و بی شک ترویج قرآن سرآمد همه برنامه هاست و دل اهل بیت (ع) شاد می گردد.

وی با بیان اینکه باید فضای استان را در ایام مسابقات قرآنی کنیم، خاطرنشان کرد: باید در حاشیه و لابلای برگزاری این مسابقات فضای استان را قرآنی کنیم، برگزاری محافل انس با قرآن با رعایت فاصله گذاری، تبلیغات قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی ،‌ برپایی نمایشگاه قرآنی و... بهترین کار در این خصوص است.

photo_۲۰۲۰-۰۸-۲۲_۲۲-۴۱-۳۴ (2)

در ادامه شرح وظایف هریک از کمیته ها  و احکام ایشان ابلاغ شد

لازم به ذکر است ستاد برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه متشکل از ۶ کمیته و ۹ گروه به ریاست مدیرکل و دبیری رییس اداره قرآنی اوقاف استان است.

گفتنی است مرحله استانی این مسابقات ۱۵ لغایت ۱۹ شهریور در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می شود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان