//
کدخبر: ۲۷۵۹۹۱ //

کرونا جان چهار تَن را در قم گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در۲۴ ساعت گذشته چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود جان خود را از دست دادند.

کرونا جان چهار تَن را در قم گرفت

محمد رضا قدیر در تبیین آخرین وضعیت کرونا در قم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به ۳۰ مرداد ماه ۸۰ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک در بخش های مختلف درمانی قم پذیرش شدند. 

وی همچنین ۴۵ مورد بستری جدید در بخش‌های  مختلف درمانی و تحت نظر اورژانس بیمارستان را مورد توجه قرار داد و گفت: ۶۹ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، نیز ترخیص شدند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۳۴۸ تَن بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری و تحت مداوا قرار دارند که حال ۶۷ تَن آنها وخیم است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان