//
کدخبر: ۲۷۴۲۶۰ //
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

برگزاری دوره دوم انتخابات استان کرمانشاه قطعی است/ حضور ۴۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری استان کرمانشاه

دکتر الهی تبار گفت: برگزاری انتخابات در حوزه کرمانشاه و اسلام آباد غرب قطعی است و تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و هنوز دستورالعمل جدیدی برای برگزاری این انتخابات از ستاد ملی کرونا اعلام نشده است .


 برگزاری دوره دوم انتخابات استان کرمانشاه قطعی است/ حضور ۴۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری استان کرمانشاه

دکتر ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ستاد استانی کرونا که امروز ۱۹ مرداد ماه برگزار شد اظهار داشت: دو امر مهم در ستاد استانی کرونا مطرح شد که موضوع اول مربوط به ایام محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین بود که در این زمینه دستورالعمل اجرایی این ایام توسط وزیر کشور ابلاغ شد و به این دستور العمل به همه دستگاهها و فرمانداران شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با مسئولیت مستقیم بر اجرای این پروتکل ها با همکاری ستاد کرونای استان و دستگاه هایی که نقش هر کدام در این دستورالعمل مشخص شده است بر اجرای این امر نظارت خواهند داشت.

 الهی تبار تصریح کرد: قرار است جلسات هم اندیشی با مسئولین هیئت های مذهبی و همچنین و دست اندرکاران ایام ماه محرم برگزار شود.

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ ایشان در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری کنکور سراسری گفت: سه مرحله آزمون های سراسری را شامل آزمون های نهایی، آزمون دکتری و آزمون ارشد را در استان برگزار کردیم و انشاالله آزمون سراسری را هم در روزهای ۲۹ مرداد تا یکم شهریور ماه طی مدت چهار روز با حدود ۴۵ هزار نفر شرکت کننده که بیشترین حجم تعداد نفرات این آزمون در روز جمعه و در آزمون رشته تجربی است با ۲۷ هزار شرکت کننده برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: امسال ظرفیت حوزه های آزمون افزایش یافته و تمهیدات لازم اتخاذ می شود و همچون سالهای گذشته با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و شرکت کنندگان فضای ایمنی را برای حضور شرکت‌ کنندگان در کنکور سراسری را رقم خواهیم زد.

الهی تبار گفت: برگزاری ایمن و سلامت کامل این آزمون منوط به دخالت مسئولین امر و تمهیدات پیش بینی شده و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شرکت کنندگان خواهد بود.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: برگزاری انتخابات در حوزه کرمانشاه و اسلام آباد غرب قطعی است و تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و هنوز دستورالعمل جدیدی برای برگزاری این انتخابات از ستاد ملی کرونا اعلام نشده است .

 

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان