//
کدخبر: ۲۷۲۲۴۶ //
استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی کرونا عنوان کرد:

۶۵ درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند/تالارها از فردا بازگشایی می شود

استاندار کرمانشاه در ستاد استانی کرونا گفت: مردم به طور میانگین ۶۵ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

۶۵ درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند/تالارها از فردا بازگشایی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی کرونا که امروز (۴ مرداد ماه ۹۹) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت:  بر اساس مصوبات مطرح شده در ستاد ملی کرونا تالارهای پذیرایی مشروط بر رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوباتی که دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ می‌کند از فردا بازگشایی می شود که بر اساس ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی تالار داران مراسمات را  با ۵۰ درصد ظرفیت و حتی المقدور در محوطه باز برگزار خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه جزء سه استانی است که در کنترل ویروس کرونا سیر نزول داشته است ولی این به معنای خارج شدن از شرایط قرمز نیست و هنوز شرایط مطلوبی حاصل نشده است. هرچند تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی و همکاری مردم قابل تقدیر ، و وضعیت در حال بهتر شدن است اما انتظار داریم مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 بازوند بیان داشت: مردم به طور میانگین ۶۵ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند ولی هنوز بعضی از مکان های عمومی از جمله مطب ها وضعیت خوبی ندارند و توقع داریم پزشکان با توجه به اینکه خودشان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند از بیماران نیز بخواهند این موارد را رعایت کنند.

 مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان تصریح کرد: عاشورا با فرهنگ مردم عجین شده و  عزاداری ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه‌ای که از ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌شود به نحوی انجام می گردد که هم موجب خشنودی خداوند و امام حسین علیه السلام باشد و هم در این حال سلامت مردم را به خطر نیاندازد که قطعاً امام حسین هم از این شرایط راضی  نخواهد بود.

 استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از دوشنبه دستور العمل پرداخت تسهیلات به مستاجرین ابلاغ می گردد که بر اساس آن به تهرانی ها ۵۰ میلیون تومان ،کلان شهرها ۳۰ میلیون تومان، و سایر استان‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان وام با سود ۱۳ درصد پرداخت خواهد شد که نگرانی‌های مستاجرین در این زمینه نیز برطرف شود.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان