//
کدخبر: ۲۶۹۹۴۵ //

مرگ ۸ شهروند فارسی در اثر ابتلا به کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مرگ هشت هم استانی در اثر ابتلا به کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، مجموع آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری را ۲۴۵ نفر اعلام کرد.

مرگ ۸ شهروند فارسی در اثر ابتلا به کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی اکبری با حضور در استودیو سلامت این دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس تاکنون، ۱۷۹ هزار نمونه آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان بررسی شده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۶۰ مورد مثبت بوده است.

وی افزود: با افزایش مراقبت‌های درمانی در مراکز درمانی استان، تاکنون ۱۹هزار و ۸۵۹ بیمار از بیمارستان‌های استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این مقام مسوول همچنین آمار موارد مشکوک و علامت‌دار که هم‌اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند را ۶۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸۶ نفر به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند.

اکبری خطاب به مردم استان تاکید کرد: لازم است توصیه‌ها را جدی گرفته و با رعایت فاصله فیزیکی استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم؛ همچنین دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم تا بتوانیم موفق به شکست این ویروس شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان