//
کدخبر: ۲۶۹۹۲۳ //

عیادت و قدردانی مسئولان محیط زیست از کارکنان مصدوم منابع طبیعی استان کرمانشاه

فرمانده یگان حفاظت به همراه رؤسای مدیریت عملکرد و روابط عمومی محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در منزل کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان که در عملیات مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین مرخیل دچار مصدومیت شده بودند از آنان عیادت و با اهدای لوح سپاس اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه ، قدردانی کردند.

عیادت و قدردانی مسئولان محیط زیست از کارکنان مصدوم منابع طبیعی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کرمانشاه، در این دیدار شیخ ویسی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست،  جلیلیان و باقرآبادی  رؤسای مدیریت عملکرد و روابط عمومی با آرزوی سلامتی برای این تلاشگران ، از مشارکت  فداکارانه آنان در عملیات مهار آتش سوزی  منطقه حفاظت شده بوزین مرخیل تقدیر وتشکرکردند.

در قسمتی از لوح سپاس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، امانتداری آنان اینگونه بیان شده است : عرصه بالندگی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های  طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده‌ای که در راستای حفاظت محیط زیست برداشته اند این ودیعه را سالم و پاک به نسل‌های بعدی تحویل میدهند.

پیمان معینیان  رییس دفتر مدیر کل، فرشیدسنجری جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان و فرزاد خسروی رئیس اداره منابع طبیعی  روانسر در عملیات مهار آتش سوزی در اثر انفجار مواد منفجره باقیمانده از زمان جنگ تحمیلی،  دچار  مصدومیت  شدند که توسط محیطبانان، جنگل بانان  و دیگر نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است، آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین در پنجم تیر ماه جاری  به مدت هشت شبانه روز ادامه داشت که با تلاش ،فداکاری، ایثار و رشادت نیروهای مردمی و امدادی ، انجمن  ژیوا ، دوستداران  محیط زیست، محیط بانان، جنگل بانان، فرمانداری شهرستان، مدیریت بحران ، نیروهای نظامی و انتظامی،بخشداری، آتش نشانی و شهرداری  مهار گردید.

متأسفانه در چهارمین  روز این آتش سوزی  سه نفر از نیروهای بومی در این حادثه بنام های«مختارخندانی» از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، «یاسین کریمی» عضو کمیته عملیاتی این انجمن و نیز «بلال امینی» از نیروهای مردمی در عملیات مهار و کنترل آتش سوزی در شعله های آتش گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان