//
کدخبر: ۲۶۷۵۲۸ //

آتش در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه همچنان شعله ور است

آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه که از ساعات اولیه بامداد پنجشنبه پنجم تیرماه آغاز شده است همچنان شعله ور است.

آتش در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه همچنان شعله ور است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل که از ساعات اولیه بامداد پنجشنبه پنجم تیرماه آغاز شده است همچنان پیشتازی می کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان که هم اکنون برای مدیریت بحران آتش سوزی به همراه تعدادی از کارشناسان و دیگر نیروها در منطقه حضور دارد گفت: متأسفانه علیرغم تلاش تمامی مسئولان شهرستان، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی، سازمان های مردم نهاد به ویژه انجمن محیط زیستی ژیوا، نیروهای مردمی دوستدار طبیعت و نیروهای نظامی و محیط بانان محیط زیست شهرستان های روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی همچنان آتش سوزی در منطقه ادامه دارد.

یاوری افزود: با توجه به صعب العبور بودن و مرزی بودن منطقه و شرایط سخت برای کنترل آن، شعله های آتش پس از چندین مرحله اطفاء، دوباره شعله ور شد.

لازم به ذکر است منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل با وسعت بیش از 27 هزار هکتار زیستگاه گونه های متنوع گیاهی و جانوری از جمله گوزن شوکا، پلنگ و ... می باشد.

اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً از طریق پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اعلام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان