//
کدخبر: ۲۶۴۹۵۶ //

نجات جان مادر و ۲ فرزندش از میان شعله‌های آتش در اهواز

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی مهار شد و یک مادر و ۲ فرزندش از میان شعله‌های آتش نجات یافتند.

نجات جان مادر و ۲ فرزندش از میان شعله‌های آتش در اهواز
به گزارش فرتاک نیوز،

ابرهیم قنبری روز سه‌شنبه بیان کرد: ساعت ۱۳:۴۲ دقیقه در تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی خیابان تربت شرقی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه ۷۷ به سرعت با ۲ دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام و با حضور در محل، پس از بررسی وضعیت روند هوزکشی (لوله رسانی) را تا طبقه پنجم انجام داده و همزمان تیم امداد و نجات نیز مادر و ۲ فرزندش را از میان شعله‌های آتش و دود غلیظ، نجات دادند.

وی ادامه داد:خوشبختانه هر ۲ کودک توسط آتش نشانان سالم از مجتمع خارج شدند و مادر آنها نیز به دلیل دودگرفتگی و شوک ناشی از حادثه به عوامل ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری بیان کرد: بر اثر این آتش سوزی، مجتمع مسکونی دچار دود گرفتگی شدید شد که ماموران ۱۲۵ پس از مهار آتش و نجات جان شهروندان، برای تخلیه دود با استفاده از فن های فشار مثبت، عمل تهویه را انجام دادند.

وی ادامه داد: کارشناسان سازمان دلیل وقوع آتش سوزی را مجاورت مقداری لباس با دستگاه کباب پز که در تراس واحد مسکونی قرار داشت، اعلام کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان