//
کدخبر: ۲۶۹۶۰۰ //
‍ با حضور معاون حمل و نقل شهرداری کرمانشاه

بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد

با حضور معاون حمل و نقل شهرداری کرمانشاه بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز طی جلسه ای به صورت ویدیو کنفرانسی بیست و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش این جلسه با موضوع تبعات ناشی از ویروس کوید ۱۹ بر حمل و نقل کلانشهر ها و راهکار های پیش رو به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهرندان، بررسی روند نو سازی و بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی کشور با استفاده از تسهیلات مصوب شورای اقتصاد دولت و بررسی بند الف ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه‌ نقش محدوده فعالیت شورای حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

دکتر محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در این نشست ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری کرمانشاه از زمان شیوع بیماری کرونا و به تشریح اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل و نقل، اثرات این بیماری بر سیستم حمل و نقل عمومی و مشکلات ایجاد برای رانندگان این حوزه پرداخت.

ارجمندی در ادامه به روند بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و اقدامات انجام شده و راهکار هایی جهت کاهش مشکلات در این زمینه پرداخت.

در پایان جلسه لوایحی در خصوص مشکلات طرح شده تهیه و مقرر شد در نخستین جلسه شهرداران کلانشهر ها با حضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح و به تصویب برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان