//
کدخبر: ۲۶۹۴۶۲ //

تجلیل از مدافعان خاموش در آرامستان سمنان

در مراسمی از خادمان فعال آرامستان وادی السلام سمنان در شرایط کرونایی تجلیل شد.

تجلیل از مدافعان خاموش در آرامستان سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

در مراسمی که در محل امامزاده علی اشرف (ع) سمنان با حضور خادمان آستان قدس رضوی ، اعضای شورای شهر و کارکنان سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان برگزار شد از 12 نفر از خادمان سلامت تجلیل شد.

در این مراسم حجه الاسلام نورانی از مبلغین آستان قدس رضوی گفت: فضای آرامستان ها به لحاظ تداعی کننده معاد و قیامت از یک فضای فرهنگی و مذهبی خاص برخوردار است و از این لحاظ قداست  ویژه ای دارد.

وی با تقدیر ویژه از جندقی ، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان به لحاظ انجام اقدامات موثر در شرایط کرونایی افزود : افرادی که در این مکان به مردم خدمت می کنند و به ویژه در شرایط کرونایی که از حساسیت خاص برخوردار است به عنوان مدافعان خاموش امر کفن و دفن شرعی اموات کرونایی را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهند شایسته تقدیر هستند.

علیرضا جندقی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان در این مراسم با ارائه گزارشی از روند تدفین فوت شدگان کرونایی اظهار داشت : همزمان به شیوع ویروس کرونا، سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان اقدام به پاکسازی و ضد عفونی کردن محیط اداری و همچنین محوطه وادی السلام نمود و اقلام و مواد بهداشتی از قبیل ماسک ساده و فیلتردار ، دستکش و مایع ضدعفونی جهت استفاده پرسنل سازمان خریداری نموده  و برنامه‌ریزی جهت تهیه البسه‌های لازم برای تدفین متوفیان این بیماری نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار و آمبولانس ها شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان با اشاره به تدفین فوت شدگان کرونا گفت : تدفین متوفیان کرونا مطابق با پروتکل های بهداشتی و سازمان بهداشت جهانی صورت می گیرد.

شایان ذکر است در این مراسم از 12 نفر از کارکنان آرامستان وادی السلام در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد .

تهیه گزارش :علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان