//
کدخبر: ۲۶۸۰۷۳ //
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری کرمانشاه:

میراث فرهنگی در زمینه تله کابین سخت گیری ها را کنار بگذارد و احساسی تصمیم گیری نکند/ راه اندازی پروژه فانفار تا ۴ ماه آینده/ بهره برداری از فاز اول پروژه شهربازی کرمانشاه تا عید نوروز

وحید شامبیاتی گفت: از همکارانمان در سازمان میراث فرهنگی میخواهیم سخت گیری ها را کنار بگذارند و احساسی تصمیم گیری نکنند، پروژه تله کابین در صنعت گردشگری بسیار تاثیر گذار است و مقصد گردشگری خوبی برای استانهای دیگر خواهد بود مردم کرمانشاه ۲۰ سال است در انتظار تله کابین هستند.

میراث فرهنگی در زمینه تله کابین سخت گیری ها را کنار بگذارد و احساسی تصمیم گیری نکند/ راه اندازی پروژه فانفار تا ۴ ماه آینده/ بهره برداری از فاز اول پروژه شهربازی کرمانشاه تا عید نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز (۱۰ تیرماه ۹۹ )برگزار شد.

 وحید شامبیاتی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری حوزه نوپایی است که به تبع معارضانی نیز در دستگاه‌های اجرایی دارد که در صدر آنها سازمان میراث فرهنگی است.

 شامبیاتی گفت: میراث فرهنگی در رابطه با پروژه تله کابین دغدغه هایی دارد که البته به حق است چون این سازمان متولی حفظ آثار و میراث گذشتگان است و ما در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی نیز با قبول و درک این شرایط مسیر تله کابین را  تغییر دادیم و از حریم  خارج شدیم ، ولی بازهم مسائلی در این زمینه مطرح شده که جا دارد از همکارانمان در سازمان میراث فرهنگی بخواهیم سخت گیری ها را کنار بگذارند و احساسی تصمیم گیری نکنند، پروژه تله کابین در صنعت گردشگری بسیار تاثیر گذار است و مقصد گردشگری خوبی برای استانهای دیگر خواهد بود و اشتغالزایی خوبی نیز ایجاد خواهد کرد و مردم کرمانشاه هم ۲۰ سال است در انتظار تله کابین هستند.

 شامبیاتی افزود: فاز اول این پروژه با سرمایه گذاری۵۰ میلیارد تومان ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد و مردم میتوانند تله کابین سوار شوند.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه پروژه دیگری که در صنعت گردشگری استان کرمانشاه مهم است را ایجاد پیاده راه پارک کوهستان دانست و تصریح کرد: از نظر کارشناسی سیاست ما اینست که در زمان راه اندازی تله کابین باید رفت و رفت و آمدها در این زمینه محدود شود و شیوه ترافیکی نیز باید اصلاح شود.

وی همچنین با اشاره به پروژه فانفار نیز گفت: مشکلاتی با میراث فرهنگی در زمینه ارتفاع وجود داشت که حل شده و سرمایه گذار این پروژه هم دستگاه های بازی همچون کشتی صبایی به طول ۱۵ متر که از کشتی صبا پارک ارم تهران ۳ متر بلند تر است به این مکان انتقال داده است و تا ۴ ماه دیگر  این پروژه با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومان که پیش بینی می شود به حدود ۱۵ میلیارد تومان برسد راه‌اندازی می شود .

 شامبیاتی در ادامه با اشاره به پروژه شهربازی لب آب هم گفت: در  آبان ماه سال ۹۸ قرارداد این پروژه با سرمایه‌گذار بسته شد ولی به دلیل دعوی حقوقی مستاجر قبلی با شهرداری دستگاههای بازی توقیف گردید مجوز آزادسازی اخذ شده و

تا شنبه آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می گردد و فاز اول این پروژه هم احتمالاً تا عید نوروز  به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: انتقاداتی نیز نسبت به لایروبی  دریاچه مصنوعی این مکان در مورد زیستگاهای جانوری مطرح شده بود که رد شد و تا پایان تابستان نیز لایروبی این دریاچه انجام خواهد شد و از اول پاییز هم آب به دریاچه برگردانده می شود.

 رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارک های مردمی شهرداری همچنین "پیاده راه گردشگری و غذا" در سراب قنبر را یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام این سازمان برشمرد و گفت: اولین پروژه پیاده راه گردشگری و غذا در کرمانشاه با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان به طول ۵۰۰ متر در مدت ۳ ماه در سراب قنبر به بهره برداری می رسد.

شامبیاتی همچنین از انجام پروژه ساخت مجتمع خدمات خودرویی به مساحت ۸/۵ هکتار در کوزران خبر داد و اظهار داشت: قرار است از آموزش تا فروش خودرو در این مجتمع انجام شود.

ایشان در ادامه پروژه دریاچه چم بشیر و ترمینال آزادی و ترمینال کاویانی را هم از دیگر پروژه های در دست واگذاری به سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: مکان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه واقع در طاقبستان هم به مجموعه پذیرایی با سرمایه گذاری۶ میلیارد تومان تبدیل خواهد شد که فراخوان واگذاری آن به بخش خصوصی انجام شده است.

 وی در پایان از افتتاح باغ رستوران پارک شاهد با سرمایه گذاری ۲/۵میلیارد تومان تا ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت : پروژه های در دست اقدام استان، پروژه های خوبی است که در سالهای قبل فقط حرف آن به میان آمده و امروز با حمایت های دکتر طلوعی و با وجود انتقاداتی که می شود به جد پیگیر آن هستیم.

photo_2020-06-30_13-52-26

photo_2020-06-30_13-52-30 (2)

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان