//
کدخبر: ۲۶۷۵۳۸ //
‍ معاون گردشگری استان کرمانشاه:

از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه حمایت می کنیم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه این اداره کل برای حمایت از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه خبر داد.

از ورود ایرلاین های جدید به استان کرمانشاه حمایت می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صابر در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه در خصوص مباحث و درخواست های مطرح شده توسط نمایندگان مجلس در این نشست اظهار داشت: در خصوص درخواست آقای رشیدی نماینده کرمانشاه و اعلام حمایت ایشان از ورود ایرلاین های جدید ما توسعه پروازهای داخلی و بین المللی را در برنامه داریم و به همین  منظور جلساتی با انجمن دفاتر خدامات مسافرتی و مدیریت فرودگاه کرمانشاه برگزار شده است.

او افزود: این آمادگی وجود دارد که در غالب تسهیلات به دفاتر به صورت تعاونی یا تکی از ورود ایرلاین های جدید حمایت کنیم که این کار را به صورت چارتر انجام دهند.

 صابر تصریح کرد: با توجه به اینکه باند دوم فرودگاه کرمانشاه نیز به زودی به بهره برداری می رسد زیرساخت های لازم برای توسعه پروازهای داخلی و بین المللی در استان فراهم است.

معاون گردشگری استان در ادامه با اشاره به درخواست آقای لهونی نماینده اورامانات در خصوص تاکید بر توجه به توسعه گردشگری در این منطقه، اظهار داشت:  توسعه گردشگری در اورامانات یکی از دستور کارهای همیشگی ما بوده و در این راستا ثبت جهانی حریم منظری اورامانات را در دستور کار داریم و توسعه زیرساخت های اقامتی و تاسیسات گردشگری  و برگزاری رویدادهای متعدد گردشگری در این منطقه را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: همچنین حیدری نماینده گیلانغرب، سرپلذهاب و قصر شیرین حمایت از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را نیاز امروز استان عنوان کرد که ما نیز در جهت بهبود فضای کسب و کار که ابزار جهش تولید است از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

او تاکید کرد: سعی ما بر این خواهد بود که مجوزهایی که در حوزه گردشگری است در اسرع وقت صادر و در راستای توسعه گردشگری از سرمایه گذاران حمایت ویژه داشته باشیم.

استان کرمانشاه با ۴۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی شناخته شده که بیش از ۲۲۰۰ مورد آن به ثبت ملی رسیده است و همچنین میراث جهانی بیستون از ظرفیت های بیشماری برای توسعه گردشگری برخوردار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان