//
کدخبر: ۲۳۱۰۴۳ //

۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو معرفی شد

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از معرفی ۱۵ طرح گردشگری استان به سرمایه گذاران و کشورهای عضو اکو جهت سرمایه گذاری خبر داد.

۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های کیش سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور فعال استان کرمانشاه، ۶ استان دیگر، سفرا و نمایندگان اعضا اکو و مناطق آزاد برگزار شد.

 او بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد، بنابراین برگزاری این چنین رویدادهایی می‌تواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد.

رشنو هدف از حضور کرمانشاه در سمپوزیوم در جزیره کیش را معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم در حوزه های مختلف عنوان کرد.  

او افزود: کرمانشاه به عنوان پایتخت اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰، توسعه اقامتگاههای بومگردی، تبدیل کرمانشاه از معبر گردشگری به مقصد گردشگری، توسعه گردشگری آبی در پیرامون سدها، کریدور گردشگری حدفاصل بیستون و طاق بستان و بیان موانع سرمایه گذاری در استان در تالار گفتگوی این سمپوزیوم برای اعضا تشریح شد.

رشنو با بیان اینکه غرفه کرمانشاه توانست در این سمپوزیوم لوح تقدیر و برتر دریافت کند، افزود: معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این غرفه بازدید و ابراز رضایت و قدردانی کرد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظها‌ر داشت: اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان