//
کدخبر: ۲۲۵۳۶۰ //

‍ میراث فرهنگی کرمانشاه اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی تفویض کرد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از عملیاتی شدن دستور استاندار مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به مدیران شهرستانی در کمترین زمان خبر داد.

‍ میراث فرهنگی کرمانشاه اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی تفویض کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفرکرجی معاون اداره کل میراث فرهنگی استان امروز دوشنبه ۲۰ آبان اظهار داشت: یکی از تاکیدات و دستورات مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در راستای اثربخشی بیشتر امور ستاد اداری، تفویض اختیار به مدیران شهرستانی است که در این راستا برای جلوگیری از پروسه طولانی بوروکراسی اداری، بخش زیادی از فعالیت هایی که در اداره کل متمرکز شده بود به شهرستان ها واگذار شد.

او گفت: از جمله اقداماتی که به شهرستان ها واگذار می شود، می توان به تهیه و آماده سازی پرونده حریم ها و اصلاحیه های آن، صدور مجوز دفاتر مسافرتی، صدور مجوز تاسیس مراکز آموزشی کوتاه مدت و صدور مجوزهای سه گانه صنایع دستی مبنی بر جواز تاسیس کارگاههای تولیدی، پروانه های بهره برداری و صدور کارت شناسایی صنعتگران بوده است.

این مسئول همچنین صدور موافقت های اصولی تاسیسات گردشگری، صدور مجوز طرح های سرمایه گذاری، صدور مجوزهای نمایشگاه صنایع دستی، صدور مجوز بازارهای موقت و دائمی صنایع دستی و صدور ایجاد خانه های صنایع دستی از دیگر اختیاراتی عنوان کرد که به مدیران شهرستانی تفویض شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان