//
کدخبر: ۲۶۶۶۹۴ //
دکتر توسلی زاده:

شهدا معامله خوبی کردند؛ تمام دنیا را فدای آخرت کردند

در دومین روز از هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از معاونین ایشان با حضور در منزل فرزند شهید عبدالرضا جمشیدی یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند.

 شهدا معامله خوبی کردند؛ تمام دنیا را فدای آخرت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری با بیان اینکه حضور در خانواده شهدا از توفیقات است که جای شکرگزاری دارد یادآور شد کاری که شهدا برای میهن اسلامی کردند هرگز فراموش نمی شود چرا که آنچه امروز در جامعه به عنوان امنیت شاهد آن هستیم مرهون فداکاری این عزیزان است.

ایشان افزود: گرامیداشت یاد این عزیزان و پاسداشت آنها کمترین کاری است که ما انجام می دهیم به دیگر سخن با این پاسداشت ها به خود یادآور می شویم که چه سرمایه های عظیمی در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد. شهدا معامله خوبی کردند؛ تمام دنیا را فدای آخرت کردند.

دکتر توسلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به وجود فرزندان و خانواده معظم شهدا در ادارات قضائی و دولتی افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از این خانواده های ارزشی امروز در دادگستری استان مشغول خدمت هستند و این مهم از نقاط قوت دستگاه قضائی است.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید عبدالرضا جمشیدی تقدیر کرد.

شایان ذکر است شهید عبدالرضا جمشیدی از فرماندهان سپاه و از شهدای دوران دفاع مقدس در سال 1363 در گیلانغرب به مقام شهادت نائل شدند.

photo_2020-06-22_13-36-42

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان