//
کدخبر: ۲۶۶۴۳۲ //

راننده امانتدار پول نقد، اسناد و مدارک را به صاحبش برگرداند

رییس سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری بیجار از امانتداری یک راننده تاکسی در بازگرداندن پول نقد، اسناد و مدارک جامانده مسافرش خبر داد.

راننده امانتدار پول نقد، اسناد و مدارک را به صاحبش برگرداند
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور بهرامی روز شنبه اظهار داشت: یکی از رانندگان امانت‌دار تاکسی خط شهری، مبلغ ۲۰ میلیون ریال پول نقد، اسناد و مدارک منزل و شخصی جامانده در خودرو خود را با حضور در این سازمان به صاحبش بازگرداند.

وی افزود: با توجه به شرایط بد اقتصادی در ایام بیماری کرونا، این راننده متعهد و پاک دست، امانت جامانده در تاکسی خود را بدون هیچ چشم‌داشتی به صاحب آن که مسافر یکی از مسیرهای درون شهری بود، تحویل داد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بیجار با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی در ایام شیوع بیماری کرونا با کاهش مسافر و در نتیجه درآمد روبرو هستند اضافه کرد: متأسفانه در این شرایط بد اقتصادی، کاهش تعداد مسافر در کنار افزایش قیمت لوازم یدکی و مصرفی، بیش از پیش بر این قشر زحمت کش فشار وارد کرده است.

او با قدردانی از امانتداری این راننده تاکسی یادآور شد: طی مراسمی از اقدام پسندیده این راننده، آقای رضا نصراللهی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

بهرامی از شهروندان خواست در صورت جاگذاشتن وسایل همراه خود در تاکسی‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی موضوع را از طریق شماره گویای ۱۳۳ و تلفن ۳۸۲۲۴۸۴۸ نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

وی تاکید کرد: همچنین مردم برای حفظ امنیت بیشتر در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی و دارای مجوز تاکسیرانی استفاده کرده و از سوارشدن به خودروهای شخصی خودداری کنند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان