//
کدخبر: ۲۶۵۰۲۱ //

کمک به اقتصاد کرمانشاه با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ارتش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: از ظرفیت‌های ارتش در راستای توسعه‌ اقتصادی استان می‌توانبهره لازم را برد.

کمک به اقتصاد کرمانشاه با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ارتش
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی  در دیدار با با امیر آریانفر فرماندهی منطقه غرب ارتش جهت تبریک وارتقاء درجه سرتیپی که توسط فرماندهی کل قوا به ایشان اعطاء شده، خدمات ارتش را در بحران‌های زلزله و سیل چند سال اخیر قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: خدمات ارتش در بحران‌های اخیر که در کنار سپاه، هلال احمر و دیگر نهادهای کشور انجام گرفت هیچگاه از ذهن و خاطره‌ مردم پاک‌ نمی‌شود و ما همگی قدردان تلاش‌ها و خدمات این نیروی مردمی هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ارتش در راستای توسعه‌ اقتصادی استان، افزود: امکانات  و ظرفیت‌های ارتش در منطقه قابل توجه است و می‌توان طرح‌های خوبی را در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، توسعه باغات، لجستیک و حمل و نقل، طرح‌های ساخت و ساز و احداث مجتمع‌های مسکونی و... اجرایی کرد و قطعا استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ارتش می‌تواند به اقتصاد استان کمک‌ کند  و ما هم در زمینه‌ی اعطای تسهیلات و صدور مجوزات لازم با ارتش همکاری خواهیم کرد.

امیر آریانفر، فرماندهی منطقه غرب ارتش نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات تیم مدیریتی استان به‌خصوص توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و کاهش مشکلات طرح‌های تولیدی، اظهار داشت: قصد داریم از اراضی و امکانات در اختیار ارتش، به جهت کمک به اقتصاد استان و نیز استفاده مطلوب از امکانات ملی، به صورت طرح‌های کشاورزی، مجتمع‌های دامپروری، ساخت و ساز و...بهره‌برداری مناسبی داشته باشیم که برای تحقق این امر به کمک و حمایت مدیریت استان نیاز داریم و امیدواریم با همکاری و همدلی دو جانبه بتوانیم تاثیر مثبتی در اقتصاد استان داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان