//
کدخبر: ۲۶۴۰۸۶ //

امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر به درجه سرتیپ تمام ارتقا یافت

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ارسال پیامی جهت ارتقای درجه نظامی امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر به درجه سرتیپ تمام، تبریک عرض نمود.

امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر به درجه سرتیپ تمام ارتقا یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه جهت ارتقای درجه نظامی امیر سرتیپ  فرهاد آریان‌فر به درجه سرتیپ تمام، به شرح ذیل می‌باشد.

WhatsApp Image 2020-06-02 at 07.38.10

باسمه‌تعالی

برادر ارزشمند امیر سرافراز آریانفر(زیده عزه)

ارشد محترم نزاجا در غرب کشور

سلام‌علیکم

        ضمن آرزوی سلامت و موفقیت جناب‌عالی، بدین سان با کمال افتخار ارتقای درجه نظامی جناب‌عالی را به سرتیپ تمام،  از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی )، که نشان از لیاقت، مدیریت، شجاعت و برنامه‌ریزی مدبرانه شما دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

همانگونه که بارها و بارها در کلام فرماندهی معظم کل‌قوا(مدظله‌العالی) به روشنی بیان شده است «ارتش امروز ما حزب الهی و کلمه طیبه است» لذا با این پشتوانه عظیم معنوی، مفتخرم که ارتقای درجه نظامی جناب‌تان را، با بهترین آرزوهای قلبی به حضرت‌عالی و همرزمان دلیر و مومن ارتشی شما شادباش عرض نمایم.

 رجای واثق دارد اعطای درجه سازمانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بزرگ‌ترین سند افتخار بر صلابت، ولایت پذیری، خدمت صادقانه و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

امید است در این کسوت همچون گذشته و در سایه سار لطف و عنایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم( ارواحنا له الفدا)  و زعامت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) موفق و سربلند می‌باشید.

                                                                                                  دکترعلیرضا شهرستانی                             

                                                         رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان