//
کدخبر: ۲۳۹۹۴۵ //
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

شما متکی به واقعیت هستید، که در جاهای دیگر نیست

دشمن نقشه می‌کشد که مراسمات 22 بهمن در کشور برگزار نشود.

شما متکی به واقعیت هستید، که در جاهای دیگر نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش‌در سالن جلسات نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه، با حضور آیت‌الله مصطفی علما، روحانیت، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، معاونین رئسای سه ناحیه آموزش وپرورش شهرستان کرمانشاه، معاونین پرورشی آموزش وپرورش استان کرمانشاه، ریاست تبلیغات اسلامی استان  استان کرمانشاه و خبرنگاران پیش از ظهر امروز« هفتم بهمن ماه» تشکیل شد.

photo_2020-01-26_23-33-46

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این نشست با اشاره به برکات نماز و دین اظهارداشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تأثیرگذاری زیادی بر جامعه داشت، این تأثیرگذاری مال امروز نیست، 30 سال پیش همین تأثیرگذاری را داشت، به خاطر اینکه متکی به واقعیت بود و این خیلی مهم است که ما فرزندانی این‌چنین بار بیاوریم.

وی افزود: در 30 سال پیش به شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر می‌گفتند، این‌ها از برکات نماز و دین است.

دکتر مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه هم در این  نشست گفت: نهاد بزرگ آموزش وپرورش اولین نهاد در موضوع تربیت فرزندانی است که مسیر دانشگاه را طی می‌کنند، یا نمی‌کنند که سرزمین ما به آنها نیازمند هستند.

وی به برنامه‌های پیش روی دهه مبارک فجر امسال اشاره کرد و افزود: همه ما اذعان داریم از ورودی انقلاب تا امروز دشمن نقشه‌های زیادی کشیده که 22 بهمن در کشور ما هر ساله برگزار نشود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان از تفاهم‌نامه 39 بند خبر داد که ارتباط تنگاتنگ بین آموزش وپرورش و حوزه داشته است.

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی آموزش وپرورش استان کرمانشاه نیز اظهارداشت: امسال 370 مورد اعزام روحانی و مدرس به مدارس استان کرمانشاه داشته‌ایم که به ارشاد دانش‌آموزان پرداختند، 582 مورد اعزام روحانی نیز برای اجرای فریضه نماز جماعت در مدارس  داشته‌ایم.

وی افزود: در سال جاری 574 گزارش ارتقاء تفاهم و تأمل با مساجد داشته‌ایم.

این مسئول تاکیدکرد: امسال استان کرمانشاه در بحث قرآن و عترت رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

عباس سروری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با آرم و پلاکارت مدرسه و دانشگاه وارد مراسم راهپیمایی نشوند، راهپیمایان با دست نوشته‌های خودشان که از ارزش‌های انقلاب، در باره سردار سلیمانی و ... راهپیمایی کنند.

وی افزود: امسال در راهپیمایی 22 بهمن گرداندن سران استکبار به صورت آدمک و از طرف بسیج دادگاه خیابانی برای ترامپ در نظر گرفته شده است.

خبرنگار: مهین رحمانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان