//
کدخبر: ۲۳۰۸۷۷ //

باید کرمانشاه به استان پاک تبدیل شود

معاون امور اقتصادی استان کرمانشاه گفت: صنایع استان تا شهریور سال آینده فرصت دارند به صنایع سبز تبدیل شوند.

باید کرمانشاه به استان پاک تبدیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی در جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد با تاکید بر  اهمیت کاهش آلاینده‌های صنعتی گفت: رفع آلاینده‌ها بسیار مهم است و باید برای حل مشکل آلاینده‌های صنعتی، جلساتی با مدیران و مالکان کارگاه‌هایی که آلایندگی دارند گذاشت و برای آن راه حل پیدا کرد.

وی افزود: اگر نیاز به امکانات و تسهیلات باشد، دولت نیز در این خصوص کمک خواهد کرد.

 معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در بحث رفع آلاینده‌ها بسیار جدی هستیم، گفت: باید برای نیمه اول سال بعد به استان‌ پاک تبدیل بشویم و صنایع استان تا پایان شهریور فرصت دارند که به صنایعی سبز تبدیل شوند.

وی در ادامه به اهمیت برندسازی در زمینه روغن کرمانشاهی اشاره و اظهار داشت: روغن کرمانشاهی از دیرباز متعلق به هنر و سلیقه کرمانشاهیان است و باید ضمن برندسازی، از طریق آن بتوانیم به ایجاد اشتغال و درآمد در استان‌  نیز کمک کنیم و هوشمندانه بر اساس مدل بومی توسعه پیش برویم.

حاتمی گفت: روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است و باید برای معرفی بیشتر آن نمایشگاه‌ برگزار کنیم و در دیگر نمایشگاه‌ها هم شرکت کنیم.

وی افزود: دولت نیز این آمادگی را دارد که برای تحقیق و پژوهش در این خصوص،  برندسازی، ارتقای کیفیت و افزایش تولید روغن کرمانشاهی، اعتبار و تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان