//
کدخبر: ۲۶۳۶۴۶ //

امحاء حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف درسال ۹۸ در استان کرمانشاه

مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو از امحاء حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف درسال ۹۸ در استان کرمانشاه خبر داد.

امحاء حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف درسال ۹۸ در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو اظهار داشت: ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در سال ۹۸ در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد.

وی افزود: در سال گذشته ۶۱۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درسطح واحد های تولیدی و عرضه توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به عمل آمده است.

مستوفی گفت: طی این اقدامات حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف امحاء شده و همچنین در این بازدیدها ۵۷ هزار و ۱۹۶ قلم مواد غذایی و ۱۹ هزار لیتر مواد بهداشتی کشف و توقیف شده است.

مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو بیان داشت: یکی از وظایف کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو پایش مداوم و نمونه برداری و بررسی محصولات سطح عرضه است که این کار به صورت روزانه توسط کارشناسان این مدیریت به طور مستمر در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم نیز درهنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی به برچسب اصالت وسلامت کالا و مجوز های لازم از سازمان غذا ودارو  و همچنین تاریخ تولید وانقضا ء محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان