//
کدخبر: ۲۶۲۴۵۷ //

‍ معارفه سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در دفتر فرماندار

جلسه معارفه ابراهیم دارایی ،سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه ،صبح امروز در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این جلسه مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی های مدیریتی مهندس دارایی گفت ؛ سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه فردی با تجربه و دارای برنامه برای جهاد کشاورزی کرمانشاه ست.

مهندس کریمی زند در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزی کرمانشاه بعنوان بزرگترین شهر کشاورزی کشور افزود ؛ با توجه به تراکم فعالیت ها ،انجام وظایف سازمانی در شهرستان کرمانشاه بسیار دشوار اما با برنامه ریزی قابل انجام است.

در ادامه این جلسه رنجبر فرماندار کرمانشاه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت ؛ شهرستان کرمانشاه در حوزه منابع طبیعی ،آب و کشاورزی دارای شرایط ویژه ای است و کار کردن در این عرصه بسیار دشوار است و بستر برای کار در آن فراوان است و به نوعی اقلیم های مختلفی در آن وجود دارد.

وی افزود ؛ شهرستان کرمانشاه و مدیریت حاکم بر آن نیازمند چتر حمایتی است و این حمایت باید بیش از همه از سمت سازمان باشد.

رنجبر سپس گفت ؛ کشاورزی محور توسعه کرمانشاه و انقلاب در شغل است ، لذا می بایست زمینه را برای توسعه کشاورزی کرمانشاه با توجه به ظرفیت های آن فراهم شود.

وی در ادامه با تشکر از زحمات مهندس شهرام آشتاب، مدیر پیشین شهرستان کرمانشاه، برای مهندس دارایی در پذیرش مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان