//
کدخبر: ۲۵۵۶۷۸ //
با حضور و نظارت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه انجام شد؛

تخریب حدود ۱۰۰ هکتار از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی

با تغییر کاربری غیر مجاز حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی در حوالی شهرستان کرمانشاه توسط برخی افراد سود جو و ساختن باغ و ویلا در آنها ، با حضور رئیس کل دادگستری ، دادستان مرکز استان ، مدیران کل جهاد کشاورزی و اراضی ملی و منابع طبیعی و برخی از مسئولین ذیربط ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شد.

تخریب حدود ۱۰۰ هکتار از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی
به گزارش فرتاک نیوز،

دکترپرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از عناوین مجرمانه پرتکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیر مجاز است خاطر نشان ساخت: بسیاری از زمین های کشاورزی مرغوب با این تغییر کاربری های غیر مجاز تبدیل به باغ و ویلا شده اند که علاوه بر غیر قانونی بودن این عمل ، اقتصاد کشاورزی نیز دچار چالش شده است.

ایشان یادآور شد: این افرادسود جو با خرد کردن زمین های کشاورزی و تبدیل آنها به باغ و ویلا چرخه تولیدات کشاورزی را دچار مشکل کرده اند.

وی تاکید کرد: جدای از زیان های وارده به اقتصاد کشاورزی ، از دیگر مضرات این کار توسعه بی رویه فضای شهری است که در این زمین های مرغوب به صورت غیر قانونی صورت می گیرد و باید با آنها برخورد شود.

دکتر توسلی زاده در ادامه سخنان خود با هشدار به مسئولین مربوطه تاکید کرد: نباید اجازه داد کار به جایی کشیده شود که ما مجبور به تخریب شویم و از همین جا به اداره بازرسی استان اعلام می کنم که با بررسی های لازم چنانچه هر یک از مسئولین در این خصوص کوتاهی کردند برای آنها پرونده قضائی تشکیل دهند.

رئیس کل دادگستری استان به مردم نیز توصیه کرد از انجام کارهایی که خلاف قانون است امتناع کرده و همواره سعی کنند بر اساس قانون و در چارچوب آن عمل نمایند.

photo_2020-04-12_13-13-27

photo_2020-04-12_13-13-29

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان