//
کدخبر: ۱۵۵۲۱۳ //

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواهان شناسایی تغییرغیرمجاز کاربری اراضی و برخورد با آن شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواهان شناسایی هرگونه تغییرغیرمجاز کاربری اراضی و برخورد فوری با آن در مراحل اولیه شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواهان شناسایی تغییرغیرمجاز کاربری اراضی و برخورد با آن شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عزیزاله شهیدی فر شامگاه دوشنبه در جمع مدیران مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها تاکیدکرد هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه اراضی کشاورزی فوری باید شناسایی و در بدو امر از آن جلوگیری شود.

وی افزود: به مراکز جهاد کشاورزی به عنوان خط مقدم تولید توجه جدی داریم چراکه مراکز جهاد کشاورزی پیوند دهنده تحقیقات، آموزش و ترویج هستند ومراکز جهاد کشاورزی اولین نقطه ارتباط با کشاورزان هستند که با ورود کارشناسان تازه نفس، جان دوباره ای به مراکز داده شد.

وی عنوان کرد: مراکز جهاد کشاورزی عهده دار تمام وظایف حوزه کشاورزی هستند و باید به بهترین شکل بتوانند این وظایف را انجام دهند و مدیریت مصرف آب از مهمترین وظایف مرکز جهاد کشاورزی گهرباران است که کشاورزان بتوانند با دغدغه کمتری به تولید بپردازند.

شهیدی فر افزود: استاندار مازندران نگاه ویژه ای به کشاورزی دارد و این نگاه، وظایف جهاد کشاورزی را سخت تر می کند چون جهاد کشاورزی ناجی اشتغال استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه آموزش مهمترین وظیفه مراکز جهاد کشاورزی است که باید با جدیت به آن پرداخته شود گفت: هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه زمین را فورا شناسایی کرده و به گشت ۱۳۱ اطلاع رسانی شود تا در بدو امر جلوی آن گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان