//
کدخبر: ۲۵۴۲۰۲ //

‍ جذب ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در شهرستان کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از جذب ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

‍ جذب ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام آشتاب مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در سال گذشته،  220 میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در قالب خط 7مکانیزاسیون، در شهرستان کرمانشاه جذب شده است.

 مهندس آشتاب افزود: خوشبختانه این میزان جذب تسهیلات،  50 درصد تسهیلات تخصیصی کل استان کرمانشاه بوده است.

 وی تصریح کرد: با جذب این تسهیلات 118دستگاه انواع تراکتورها سبک و سنگین ، 10دستگاه کمباین و 240 دستگاه ادوات دنباله بند به ناوگان مکانیزاسیون شهرستان کرمانشاه اضافه شده است.

 آشتاب افزود: با جذب ماشین آلات و ادوات جدید، ضریب مکانیزاسیون شهرستان کرمانشاه از 1/4 اسب بخار در هکتار به 1/6اسب بخار در هکتار ارتقا یافته است .

 وی در ادامه به سایر فعالیتهای اداره مکانیزاسیون جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه در سال 98 اشاره کرد و افزود: فراخوان تراکتور داران حرفه ای و اعلام آماده باش جهت پیشگیری و کنترل احتمالی از قبیل آتش سوزی و..... در ایام تابستان،  توسعه و ترویج استفاده از ادوات جدید کم خاکورز و بدون خاکورزی کشاورزی، تشکیل میز مشترک تسهیلات خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی با کارشناسان بانک و بررسی پرونده های متقاضیان به تعداد 690پرونده ، بازدید از کمباین های بومی و غیر بومی سطح شهرستان در ایام برداشت و ارائه کارت معاینه فنی بعد از تنظیمات ضروری کمباین به کمباین داران جهت کنترل ریزش و بالا بردن .کیفیت برداشت ، کالیبره کردن و آماده سازی 950 دستگاه از انواع سم پاشهای منطقه جهت مبارزه با علفهای هرز و سن غلات در سال جدید ،  بررسی و تکمیل پرونده های متقاضیان پلاک گذاری تراکتور و کمباین های سطح شهرستان به تعداد 1300پرونده و تشکیل کلاس های آموزشی در رابطه با تنظیم بذر کارها و ردیف کارها در مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه سطح شهرستان از جمله این اقدامات بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان