//
کدخبر: ۲۶۰۲۷۹ //

کارگاههای آموزش گردشگری در سیستان و بلوچستان به صورت آنلاین برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش آنلاین مهارت‌های گردشگری با مشارکت موسسه مهارت آموز اوشیدا از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی میرحسینی اظهار داشت: این آموزش‌ها با شعار "سال نو را حرفه ای آغاز کنیم مهارت برابر است با اشتغال" با مشارکت موسسه مهارت آموز اوشیدا برگزار می‌شود.

وی گفت: این کارگاه ها با موضوعاتی از جمله کاربرد شیوه های دیجیتالی و بازاریابی گردشگری و نیز بازاریابی و روش های نوین فروش خدمات تاسیسات گردشگری برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: بازآموزی راهنمایان گردشگری در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساماندهی و توسعه گردشگری دریایی، تهیه محتوای اقلام تبلیغاتی در گردشگری، تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی، بازآموزی بلدهای محلی و آموزش عوامل دست‌اندرکار اقامتگاه‌های بوم گردی از موضوعات دیگر این کارگاه‌های آموزشی است.

وی آموزش را نوعی سرمایه گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه عنوان و بیان کرد: پس از شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی جهت اثر بخشی بیشتر کارکرد آموزش، دوره‌های مختلف و متنوعی را طراحی کردیم.

میرحسینی ادامه داد: این آموزش‌ها در راستای تقویت آگاهی و دانش فعالان و علاقمندان به صنعت گردشگری در دوران قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی و در یک اقدام ابتکاری زمینه شرکت در دوره‌های گردشگری آنلاین به صورت رایگان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها به مدت یک هفته از شنبه تا جمعه توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی www.maharatamuz.com اقدام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان