//
کدخبر: ۲۵۹۲۸۰ //
استاندار کرمانشاه:

مدیران در سال جهش تولید باید حرکت جهشی داشته باشند

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به ریاست استاندار کرمانشاه امروز ۱۳ اردیبهشت ۹۹ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

 مدیران در سال جهش تولید باید حرکت جهشی داشته باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: هرچند ویروس کرونا خسارت های زیادی را در حوزه سلامت به جهان وارد کرده است اما خسارات سنگینی هم به حوزه اقتصاد به استان ما وارد شده که برای بیرون آمدن از این بحران مدیران کارگروه اشتغال و تیم بانکی باید حرکات جهشی داشته باشند که در سال جهش تولید در جهت تحقق شعار سال گام برداریم .

استاندار کرمانشاه با اشاره به خسارات ناشی از بیکاری افراد در حوزه رفاه و تامین اجتماعی گفت: ۷ هزار و ۳۸۳ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری در استان مشخص شده اند که مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت پیگیری کند و برای پرداخت این مبالغ اقدام نماید.

aAMHE3N79hP3

بازوند در ادامه با تشکر از همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت گفت: این ستاد امسال حدود ۹ میلیارد تومان پک بهداشتی به افراد آسیب دیده اهدا کرد و در حل مشکلات مردم  هم گام های خوبی را برداشت که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه ایجاد شده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد ۱۵ هزار شغل معین شد که امسال امکان ۵۶۰۰ مورد آن مهیا شده است ولی افزایش این تعداد به ۱۰ هزار شغل به ازای پرداخت هر شغل ۵۰ میلیون تومان هم برای بنیاد برکت وجود دارد که میتواند تعامل بیشتری در ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در روستاها برقرار شود.

بازوند همچنین از بنیاد برکت درخواست کرد تعامل ویژه ای  هم در حوزه گردشگری داشته باشد تا در این زمینه نیز مشکلات بخش گردشگری مرتفع شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان