//
کدخبر: ۲۵۲۴۸۹ //

«جهش تولید» نیازمند هماهنگی و مشارکت قوای سه‌گانه است/ رونمایی از سند سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: بخش تولید نیازمند یک حرکت کاملا هماهنگ در تمامی ارکان حاکمیت؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه است.

«جهش تولید» نیازمند هماهنگی و مشارکت قوای سه‌گانه است/ رونمایی از سند سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی از برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال«جهش تولید» خبر داد و اظهار داشت: استان کرمانشاه تداوم سیاست‌های اقتصادی سال گذشته را با یک سرعت و دقت بیشتر  پیش می‌برد، تحقق این شعار به تعبیر مقام معظم رهبری کار 10 برابری می‌طلبد.

وی تولید را مشکل‌گشایی بحث تورم، بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و ادامه داد: بخش تولید نیازمند یک حرکت کاملا هماهنگ در تمامی ارکان حاکمیت؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه است که در بخش دولت هماهنگی در راستای تسهیل امور بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای تحقق شعار جهش تولید در استان ادامه همان سیاست‌های سال گذشته را با اضافه کردن یک سند به نام «سند سرمایه‌گذاری» دنبال می‌کنیم.

وی ایجاد اشتغال و رونق تولید را مستلزم شکل‌گیری سرمایه‌گذاری دانست و افزود: یک تقسیم کاری را طی سال گذشته برای سه سال برنامه‌ریزی کرده بودیم که علاوه بر پیگیری آن و با رویکرد ایجاد اشتغال جدید، حفظ اشتغال موجود و توسعه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و داخلی، از سند سرمایه‌گذاری استان طی فروردین‌ماه جاری رونمایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان