//
کدخبر: ۲۵۸۴۰۹ //

ایستگاه "اف" قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود

استاندار البرز طبق وعده شهردار و مدیرعامل قطار شهری کرج پروژه ایستگاه "اف" قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می شود.

ایستگاه "اف" قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه اف که ظهر امروز با همراهی شهردار کرج صورت انجام شد اظهار داشت: پروژه متروی کرج  سالیان متمادی است که در حال کار است و طبق گفته شهردار کرج تاکنون بیش از 180 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های مالی که اکنون در کشور به دلیل شرایط وجود دارد که شهرداری ها از آن رنج می‌برند ادامه داد: شهرداری کرج در این شرایط با کار خوب و علمی که در پیش گرفته با اولویت گذاری دقیق پروژه‌ها را به سرانجام می‌رساند.

استاندار البرز با بیان اینکه  شهردار کرج به جای پرداختن به پروژه‌های بی اهمیت تبلیغاتی بر روی پروژه‌های مهم کرج متمرکز شده که پروژه قطار شهری کرج از جمله آنها محسوب می‌شود گفت: فاز اول پروژه قطار شهری کرج به طول 6.5 کیلومتر نیز با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و این امر را می‌توان در مقایسه با بازدید قبلی که چند ماه پیش بود مشاهده کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: تمام تلاش شهردار و شورای شهر کرج برای بهره برداری از فاز یک این پروژه تا شهریورماه امسال معطوف است.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با همراهی شهردار کرج صورت گرفت گفت: در گزارشی که ارائه شد نوبخت برای تخصیص 500 میلیارد تومان اوراق برای کمربند شمالی کرج دستورات لازم را داد.

وی عنوان کرد: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چند موضوع پیرامون نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران تهاتر بدهی‌های شهرداری از سوی شهردار کرج مطرح شد و دستورهای خوبی نیز دریافت شد.

استاندار البرز با بیان اینکه نوبخت در مورد قطار شهری کرج نیز با نظر مثبت و توجه ویژه عمل کرد،گفت: برنامه ریزی می‌کنم که در روزهای آینده میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در البرز باشیم و از این پروژه‌ها بازدید کنیم. 

وی با بیان اینکه امور در شهرداری کرج و پروژه‌های عمرانی مورد نیاز و مطالبه دیرینه مردم است که یکی پس از دیگری در حال به سرانجام رسیدن است گفت: امیدواریم با وعده مدیرعامل قطار شهری، ایستگاه اف قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه به پایان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان