//
کدخبر: ۲۵۸۳۹۷ //

حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در استان کرمانشاه

رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از سرمایه گذارانی که در نظر دارند در بخش بوم گردی سرمایه گذاری کنند حمایت ویژه صورت می گیرد.

حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد  اقامتگاه های بوم گردی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه، حمید فرجام فر گفت: اقامتگاه‌های بومگردی، اقامتگاه‌هایی هستند که در محیط‌های طبیعی و بومی با رعایت بالاترین سطح ممکن ضوابط زیست محیطی و به شکلی سازگار با معماری بومی، بافت تاریخی و سیمای طبیعی منطقه تاسیس شده و ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می‌کند.

وی افزود: هر نقطه‌ای از استان کرمانشاه مملو از سرمایه‌های گردشگری ارزشمندی است که باید به نحو احسن از آن‌ها بهره برداری کرد. هر اقامتگاه بوم گردی بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهد درجه بندی شده و خدمات مورد نیاز مهمانانش را از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی و … را فراهم می‌کند.

رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه گرفتن حمایت های ویژه جهت سرمایه گذاری در بخش بوم گردی با شماره 09181305932 تماس حاصل فرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان