//
کدخبر: ۲۰۹۲۱۲ //

استاندار کرمانشاه: برخی با جوسازی‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهند / جوسازی‌های منفی موجب کاهش فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان کرمانشاهی شده‌است

استاندار کرمانشاه جوسازی های منفی رسانه‌ای را یکی از عوامل اصلی فراری دادن سرمایه گذارها وکاهش فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان کرمانشاهی دانست.

استاندار کرمانشاه:
 برخی با جوسازی‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهند / جوسازی‌های منفی موجب کاهش فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان کرمانشاهی شده‌است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه روز سه شنبه ۵ شهریورماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور دکتر مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت:بیکاری مهم‌ترین معضل کرمانشاه است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در این موضوع دارد.

مهندس بازوند افزود: راه حل اصلی و مشخص برای رفع بیکاری، جذب سرمایه های جدید است و تا زمانی که شاهد ورود سرمایه های جدید نباشیم؛ نمی‌توان شاهد تغییر محسوسی در وضع بیکاری استان بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی با سیاه نمایی و جوسازی‌های رسانه‌ای مشغول فراری دادن سرمایه‌گذاران از این شهر هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه این جوسازی‌ها به گونه‌ای است که حتی برخی کارآفرینان کرمانشاهی هم حاضر نیستند در زادگاه خودشان سرمایه‌گذاری کنند.

بازوند گفت: چندی پیش با یکی از کارآفرینان موفق کرمانشاهی _ که در یزد یک کارخانه تولید شکلات با ۵۵۰ نفر اشتغال دارد_ دیداری داشتم و از وی برای سرمایه گذاری در کرمانشاه دعوت کردم. خیلی صریح گفت ترجیح می دهم در همین کویر یزد باقی بمانم. ایشان از نحوه برخورد با کارآفرینان در کرمانشاه گله‌مند بود‌ واقعا چه بر سر سرمایه گذاران آورده ایم که کویر یزد را به کرمانشاه ترجیح می دهند.

مهندس بازوند در ادامه افزود: سرمایه گذار دیگری خواهان احداث بزرگراه همدان _ کرمانشاه بود. آنقدر برخی افراد با دروغ پردازی، جوسازی کردند که از این کار منصرف شد همین سرمایه گذار خواهان اجرای پروژه یک شهرک توریستی صد هکتاری در مسیر بیستون به کرمانشاه بود. وقتی این فضا را دید دلسرد شد و در استان همسایه این طرح آن را اجرایی کرد. در آنجا نه کسی ادعا کرد استاندار شریک اوست و نه در مسیرش سنگ اندازی کردند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: متاسفانه این جوسازی های منفی رسانه‌ای یکی از عوامل اصلی فراری دادن سرمایه گذارها و  کاهش فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان کرمانشاهی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان