//
کدخبر: ۲۵۶۷۵۴ //

حضور مدیران و عوامل اجرایی در مدارس کاشان از ۳۰ فروردین الزامی شد

حضور مدیران مدارس و عوامل اجرایی اعم از معاونان، مربی پرورشی، مشاور و خدمتگزار در واحدهای آموزشی کاشان الزامی شد.

حضور مدیران و عوامل اجرایی در مدارس کاشان از ۳۰ فروردین الزامی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حضور مدیران مدارس و عوامل اجرایی اعم از معاونان، مربی پرورشی، مشاور و خدمتگزار در واحدهای آموزشی کاشان از 30 فروردین ماه الزامی شد و باید در محل خدمت خود حاضر شوند.

مدیران و عوامل اجرایی به منظور پیگیری روند تعلیم و تربیت، آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی، آمادگی برای اجرای دستورالعمل‌های پایان سال تحصیلی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید باید در محل خدمت حاضر شوند.

عوامل اجرایی و مدیران شهر کاشان و منطقه راوند باید در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و در سایر مناطق در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس از ساعت 8:30 تا 12 حضور پیدا کنند.

حضور دانش آموزان و اولیاء در مدارس ممنوع بوده و در صورت لزوم لازم است عوامل با ایجاد میز خدمت در ورودی ساختمان مدارس نسبت به پاسخ به سوالات اولیاء دانش آموزان اقدام کنند و از ورود آنان به مجتمع‌های آموزشی جلوگیری به عمل آید.

یکی از عوامل اجرایی مدارس کاشان ضمن انتقاد از اجرایی شدن این مصوبه اظهار داشت: برخی از عوامل اجرایی مدارس کاشان دارای بیماری زمینه‌ای همچون آسم، بیماری قلبی و کلیوی هستند و ممکن است الزام حضور آنان در مدارس سلامت آنان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

یکی دیگر از عوامل اجرایی مدارس کاشان نیز با بیان اینکه امکان ابتلا به ویروس کرونا با اجرای این مصوبه تشدید می‌شود، افزود: ممکن است برخی از عوامل اجرایی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند و اگر در محل کار حضور پیدا کنند، امکان ابتلا دیگر افراد به این ویروس وجود دارد.

حمزه چاوشی نیز با بیان اینکه کلاس درس همچنان در مدارس برقرار نیست، اظهار داشت: بر اساس این مصوبه مدیر، یکی از معاونان به صلاحدید مدیر مدرسه و خدمتگذار در مدرسه حضور دارند و بر همین اساس حداقل سه نفر از عوامل اجرایی در مدرسه حضور دارند و پاسخگویی به اولیاء در قالب میز خدمت صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه بخش‌نامه بر اساس دستور اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است، افزود: شیوه اجرای این دستور به شهرستان واگذار شده است و این اقدام با هماهنگی مدیر بحران شهرستان کاشان و ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اگر از عوامل اجرایی امکان حضور در فضای کار را ندارند، می‌توانند با مدیر مدرسه هماهنگ کرده و الزامی به حضور در محل خدمت نیست، ابراز داشت: اگر افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای همچون آسم و یا سایر بیماری‌ها را دارند الزامی به حضور آن‌ها در محل خدمت نیست.

چاوشی با بیان اینکه این بخش‌نامه یک هفته اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای آن بعد از یک هفته برای ادامه اجرای آن تصمیم‌گیری می‌شود و ممکن است به همین صورت این بخش‌نامه اجرا شود و یا تغییراتی در شیوه اجرا در هفته آینده داشته باشد.

وی با بیان اینکه در طول اجرای این بخش‌نامه تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، تاکید کرد: این بخش‌نامه با هدف آمادهسازی مدارس برای برگزاری امتحانات حضوری، آمادگی برای سال تحصیلی آینده و تمهیدات لازم ویژه امور جاری مدارس صادر شده است تا مدارس آمادگی بیشتری داشته باشند؛ حضور معلمان در مدارس الزامی نیست اما می‌توانند از امکانات مدرسه برای ارتباط با دانش آموزان در فضای مجازی استفاده کنند و حضور آنان در مدارس بلامانع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان