//
کدخبر: ۲۵۶۰۹۵ //

۴۸ زن و مرد می خواستند قرنطینه جزیره کیش را بشکنند / آنها روی قایق بازداشت شدند

13 قایق مسافربری در کیش توقیف و 48 مسافر غیرقانونی در آب‌های کیش در یک ماه گذشته دستگیر شدند.

48 زن و مرد می خواستند قرنطینه جزیره کیش را بشکنند / آنها روی قایق بازداشت شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علی اصغر جمالی" فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستا اجرای مصوبات شورای سلامت جزیره کیش و از ابتدای طرح مقابله با متخلفان حوزه سلامت مردم و جامعه، طی یک ماه گذشته نیروهای پایگاه دریابانی کیش با رصد حوزه استحفاظی و اعزام گشت، حین کنترل آب های این جزیره، 13 فروند شناور صیادی که در حال ورود به این جزیره بودند را توقیف کردند.

وی علت توقیف این 13 شناور را عدم رعایت قوانین ابلاغی به ویژه بی توجهی به ممنوعیت تردد ها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش، تردد بدون مجوز در شب، بی توجهی به شرابط جوی نامناسب و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد و افزود: با هماهنگی قضایی این شناور ها به مدت یک ماه توقیف خواهند بود.

سرهنگ جمالی تأکید کرد: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود در راستای قانون برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: این قایق‌ها برخلاف قوانین ابلاغی بویژه بی توجهی به ممنوعیت ترددها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره و هم چنین تردد درشب و بی توجهی به شرایط جوی نسبت به جابجایی مسافر برای ورود به جزیره داشتند که توقیف شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: صیادان و مردم عزیز ایران اسلامی از سفر ها پرهیز و به رعایت این اصل مهم توجه جدی داشته باشند و کیشوندان نیز می توانند با در خانه ماندن برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی به جامعه پزشکی کنند و در صورت مشاهده تخلفات با سامانه 110 تماس حاصل فرمایند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان