//
کدخبر: ۲۵۳۸۹۹ //

تقدیر وزیر کشور از استاندار و مسؤولان استان تهران

وزیر کشور در پیامی از استاندار و مسئولان استان تهران به سبب اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و تأکید کرد: با استمرار مشق سلامت، کرونا را شکست می‌دهیم.

تقدیر وزیر کشور از استاندار و مسؤولان استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، این روزها که مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا لباس رزم بر تن کرده‌اند و در سنگر نیل به سلامت از جان مایه گذاشته‌اند، عده‌ای دیگر خواب از چشم ربوده و مشق غیرت و همیت سپیدجامگان را بر در و دیوار شهر دیکته می‌کنند. چراکه همدردی همیشه در کمک به ناتوان نیست، گاه تلاش برای مقابله با مشکلات بزرگ جامعه مردهای بزرگ می‌طلبد. آری روزهای سخت باعث شناخت مردانی می‌شود که همواره اخلاص، دلسوزی و کمک به همنوع را سرمشق زندگی خود دانسته‌اند و برایشان مهم نیست چقدر ضرر یا خسارت مادی داشته باشد چرا که «جهاد» تنها مسیر رسیدن به سرمنزل مقصود است و امروز جهاد برای این بزرگ مردان، خدمت به مدافعان سلامت است که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

در شرایطی که روزهای منتهی به پایان سال 98 با بیماری کوید19 و ویروس کرونا همراه شد و استقبال از بهار طبیعت نیز با این دشواری عجین گشت؛ دستورالعمل های بهداشتی می‌طلبید تا رفت و آمدها و شرایط مترتب بر روابط اجتماعی به گونه دیگری رقم بخورد.

در همین راستا رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع و تردد غیرضروری مورد تأکید ویژه قرار گرفت و بر همین اساس مدارس، دانشگاه‌ها، نماز جمعه، فروشگاه اقلام غیرضرور و غیره تعطیل شدند و در ادامه با شروع نوروز باستانی طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت هموطنان در دستورکار قرار گرفت.

در کنار کادر درمان و سلامت خط مقدم اجرای این طرح در استان‌های مختلف، استانداران و مسؤولان استانی بودند که باید با دقت و شدت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی و عملیاتی کنند؛ در همین راستا استان تهران نیز با شرایط خاص جمعیتی و ماهیتی پیشگام این امر شده و مسؤولان استان اقدامات مختلف برای اجرای مطلوب این طرح را پیگیری کردند؛ همچنان که وزیر کشور نیز در پیامی مراتب قدرانی خود را از استاندار و مسؤولان استان تهران اعلام کرد؛ باشد که با استمرار این اقدامات و همراهی و مشارکت مردم شکست این بیماری را به نظاره بنشینیم.

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به شرح زیر است:

 جناب آقای محسنی بندپی
استاندار محترم تهران
سلام علیکم

اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسؤولان به ویژه جنابعالی به عنوان رئیس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است. جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان است، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان