//
کدخبر: ۲۵۳۸۷۹ //
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

برنامه های مجازی فرصت مغتنمی جهت ارتباط معنوی مردم با امامزادگان است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزاری برنامه های مجازی به صورت پخش زنده از کانال های مختلف شبکه های پیام رسان و صداوسیمای مرکز استان را بهترین اقدام در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و فرصت مغتنمی جهت ارتباط معنوی مردم با امامزادگان دانست.

برنامه های مجازی فرصت مغتنمی جهت ارتباط معنوی مردم با امامزادگان است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات مهم جهت مقابله با انتشار این بیماری در سراسر کشور تعطیلی اجتماعات اعم از مذهبی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و... بود که این اداره کل نیز پس از تعطیلی حرم آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام اقدام به تعطیل نمودن بقاع متبرکه با هدف حفظ سلامت مردم استان نمود.

وی ادامه داد: ارتباط معنوی مردم با امامزادگان همیشه برقرار بوده و ما معتقدیم بقاع متبرکه هیچ گاه از نظر معنوی تعطیل نیست؛ و برای این مهم برگزاری توسل خانگی از سوی این اداره کل در بقاع متبرکه یکی از تمهیداتی است که در ماه معظم شعبان اندیشیده شد.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن سرداران کربلا؛ امام حسین، حضرت اباالفضل العباس و امام سجاد علیهم السلام به صورت پخش زنده از برخی بقاع متبرکه استان در راستای این اقدام بوده که صداوسیما نیز در انعکاس این برنامه ها نقش تاثیرگذاری داشته است‌.

وی با اشاره به درپیش بودن نیمه شعبان تصریح کرد: هرساله جشن نیمه شعبان میلاد قطب عالم امکان، حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) در کشوری که مزّین به نام ایشان است با شور و اشتیاق خاصی برگزار شده و بقاع متبرکه نیز پرچم دار این برنامه ها بوده اند، که امسال شرایط خاصی در کشور وجود دارد که مانع از اجتماعات و جشن های مردمی است‌.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: به همین مناسبت توسل خانگی و برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در بقاع متبرکه شاخص استان به ویژه بقعه امامزاده ابراهیم علیه السلام طاقبستان به صورت مجازی و پخش از شبکه استانی زاگرس و البته بدون حضور مردم برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان ابراز امیدواری کرد، خداوند به برکت ماه شعبان و موالید آن و ماه رمضان عنایتی فرماید و شرّ این بیماری را از کشور ما و همه کشورهای جهان کم کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان