//
کدخبر: ۲۵۱۸۹۲ //

دوربین حرارتی برای کنترل شیوع کرونا در سازمان پسماند شهرداری تهران نصب شد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا و به منظور پایش سلامت و بهداشت پرسنل، دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

دوربین حرارتی برای کنترل شیوع کرونا در سازمان پسماند شهرداری تهران نصب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛ از ابتدای اعلام شیوع ویروس کورنا در شهر تهران که سبب نگرانی‌های بسیاری میان شهروندان شد، این سازمان به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت عموم شهروندان و در راستای اجرای رسالت های زیست محیطی خود، انجام اقدامات پیشگیرانه‌ای را در قالب فعالیت‌های متعدد درون و برون سازمانی در دستور کار قرار داد.

ضدعفونی کردن روزانه ۱۰ ایستگاه میانی خدمات شهری، دو ساختمان اداری، یک ساختمان لجستیکی و مجتمع پردازش آرادکوه درکنار ضدعفونی کردن خیابان های اصلی و پرتردد شهر از جمله فعالیت های پیشگیرانه و مستمر این سازمان است.

نصب دوربین حرارتی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به پرسنل است. این دوربین که به منظور تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت پرسنل نصب شده است از طریق ارسال سیگنال قادر به تشخیص میزان حرارت بدن انسان است تا کارمندان و مراجعان به ساختمان مرکزی و مجتمع آرادکوه با حداقل خطر در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مواجه باشند. پیشگیری از مواجهه حضوری و چهره به چهره برای سنجش سلامت افراد نیز از جمله مزیت های کاربردی این دوربین است.

آشکارسازهای این دوربین می‌توانند با مشخص کردن توزیع حرارتی نشان ‌دهند که کدام بخش از بدن دارای حرارات بالا و کدامیک حرارت کمتری دارد که در نهایت با کاربرد دوربین حرارتی دقت و سرعت تشخیص افزایش یافته و می توان تعداد بیشتری از پرسنل را مورد پایش بهداشتی قرار داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان