//
کدخبر: ۲۵۱۴۳۴ //

غربالگری کرونا درمبادی ورودی وخروجی گلستان/فعالیت ۱۲۰نیروی داوطلب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح ملی پایش و غربالگری کووید ۱۹ در قالب پست های بازرسی سلامت در ورودی و خروجی معابر شهری و بین شهری گلستان آغاز شد.

غربالگری کرونا درمبادی ورودی وخروجی گلستان/فعالیت ۱۲۰نیروی داوطلب
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی هروی شامگاه سه شنبه در خصوص طرح ملی پایش و غربالگری کووید ۱۹ جمعیت هلال احمر اظهارکرد: طرح ملی پایش و غربالگری کووید ۱۹ جمعیت هلال احمر گلستان در قالب پست های بازرسی سلامت در ورودی و خروجی معابر شهری و بین شهری استان همزمان با ۱۳ استان کشور آغاز شد.

وی توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم توجه به رسالت ذاتی جمعیت هلال احمر در حوزه سلامت جامعه؛ طرح ملی پایش و غربالگری کووید ۱۹ در قالب پست های سلامت با هدف کمک به ارتقا سلامت و حفظ ایمنی اقشار مختلف جامعه، قطع زنجیره انتقال ویروس و غربال گری و تب سنجی مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرها؛ همزمان در گلستان و ۱۳ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح ملی ۱۰ پست سلامت با به کارگیری ۱۲۰ نفر نیروی عملیاتی داوطلب و آموزش دیده به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری در مبادی مشخص در سراسر استان، امر غربال گری و تب سنجی از مردم را انجام خواهند داد.

هروی گفت: این طرح در مکان های پرتردد استان در موقعیت هایی همچون فرودگاه بین المللی گرگان، ایستگاه های راه آهن و ترمینال مسافربری در زمان های مشخص و با قوت و حساسیت خاص صورت می پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان