//
کدخبر: ۲۵۰۷۴۱ //

تقدیر نماینده منتخب شهرستان پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه

دکتر آرش لهونی؛ نماینده منتخب پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در سازمان صمت استان کرمانشاه با مهندس دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

تقدیر نماینده منتخب شهرستان پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این دیدار مهندس  محسن دارابی ضمن تشریح و تبیین اقدامات پیشگیرانه این سازمان در خصوص مبارزه با بیماری کرونا افزود: از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدهای تولیدی برای تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده استفاده ‌شده است به‌طوری‌که در حال حاضر 9 واحد تولیدی درزمینه محصولات بهداشتی ازجمله ژل ضدعفونی‌کننده، دستکش یک‌بارمصرف، لباس محافظ پزشکان و پرستاران، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده سطح و سطوح در استان فعالیت دارند.

 مهندس دارابی تأکید کرد: کلیه تمهیدات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید که ظرفیت تولید ماسک و دستکش یک‌بارمصرف دارند، اندیشیده شده به‌طوری‌که به‌زودی یک واحد تولیدی اتوماتیک درزمینه ماسک نیز به چرخه تولید اضافه می‌شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: تمام دغدغه مسئولان استان به‌ویژه جناب آقای مهندس بازوند؛ استاندار محترم، معاونان محترم ایشان و نیز مجموعه سازمان صمت؛ تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در سطح استان است که در این راستا اقدامات خوب و مؤثری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت غذا و دارو انجام‌شده است.

 دکتر لهونی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات شایسته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان درزمینه تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تأکید کرد.

 نماینده منتخب پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی تقاضای مساعدت هرچه بیشتر از سازمان صنعت معدن و تجارت استان درزمینه تأمین اقلام بهداشتی در منطقه پاوه و اورامانات را خواستار شد.

 مهندس دارابی در پایان این دیدار، بر عزم جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت بر توزیع عادلانه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در سطح استان تأکید کرد و افزود: منطقه پاوه و اورامانات نیز مانند سایر نقاط استان در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به‌منظور مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا در اولویت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان